Moje lalki to...

Każda moja lalka waldorfska wypchana jest owczym runem, które ma specyficzne właściwości: pochłania zapachy (po pewnym czasie lala zaczyna pachnieć domem i swoją małą mamusią - co daje dziecku poczucie bezpieczeństwa), owcze runo długo utrzymuje ciepło, więc po chwili przytulania lala jest "cieplutka". Najważniejsze jest dla mnie jednak to, że owcze runo jest antyalergiczne więc jest to lala bezpieczna dla wszystkich dzieciaczków.Ciało lali wykonane jest ze specjalnego trykotu produkowanego specjalnie na potrzeby osób szyjących lalki, trykot występuje w kilku cielistych odcieniach, które kolorem do złudzenia przypominają naszą skórę.

Włosy laleczek najczęściej wyszyte są z naturalnych włóczek ale czasami pokuszę się o zrobienie włosków naturalnych i takie lale przeznaczone są bardziej dla kolekcjonerów albo starszych dziewczynek.Wszystkie ubranka wykonane są ręcznie, szyję je, robię na drutach bądź na szydełku.

Każda lalka to wiele godzin pracy ale też i niesamowita przygoda i przyjemność tworzenia :)

wtorek, 10 stycznia 2017

A u mnie zima...

Tak, u mnie za oknem zima :) Więc z kubeczkiem cieplutkiej herbatki zasiadam do maszyny i działam, działam :). Lalki zadowolone, przepychają się i zaglądają mi przez ramię jakie cuda tym razem dla nich wymyślam :).
A gdzie krasnoludki? Pochowały się ostatnio i nie chcą wychodzić ze swojej norki. Zamieszanie z lakowymi strojami nie na ich nerwy. Siedzą więc sobie przy kominku, palą fajki, opowiadają bajki i biorą lalki na przeczekanie :)




19 komentarzy:

  1. Wspaniałe kreacje:) Różowa bluza i sukieneczka skradły moje serce:) Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Patrząc na lalkową garderobę to myślami jesteś raczej przy lecie :)
    U mnie wiosna prawie całą parą. Wszędzie widzę wyłażące z ziemi żonkile.
    Ciepło jest i wiosna za moment. Tutaj zima kończy się 31 stycznia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne ubranka! Byle do wiosny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne ubranka Aniu :)) Lale beda mialy w co sie stroic :))) Pozdrawiam Cie cieplutko :)) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne ubranka -lale na pewno są zadowolone z zimowych strojów:)

    OdpowiedzUsuń
  6. może i za oknem zima ale u Ciebie wiosna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczniutkie ubranka :) buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ubranka prześliczne! Lalki będą zachwycone ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Urokliwe ciuszki, wszystkie co do jednego!

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniuuuu :))) Odezwij sie wkoncu co :))) Pozdrawiam Cie cieplutko Kochana :))) Buuziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne ciuszki w pięknych kolorach.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne ubranka! Czy szyjesz takie cuda także na inne lalki/wymiary?

    OdpowiedzUsuń
  13. Ile można znosić kobiecych kaprysów ;)

    OdpowiedzUsuń

Miły gościu, zostaw swój ślad po wizycie... będę przeszczęśliwa.